streda 4. októbra 2017

MÝTUS: Mohamed odsudzoval sex s deťmi


Mýtus:

"Náš prorok (pokoj s ním) bol najlepším príkladom vhodného etického a morálneho správania pre ľudstvo."


Pravda:

Legitimita "sobáša" s dievčatami v predpubertálnom veku, ktoré ešte nemenštruujú, sa zakladá na Koráne a "dokonalom príklade", ktorý stanovil Mohamed pre svojich moslimských stúpencov.

Korán:

Pre tie z vašich žien, ktoré už nemajú nádej na menštruáciu, ale ak ste na pochybách, nech sú čakacou lehotou tri mesiace; a rovnako platí i pre tie, ktoré menštruáciu ešte nemali. (65:4)

Pravidlo sa týka rozvodu, z čoho očividne vyplýva sobáš. Mohamed chcel, aby veriaci muži dodržali trojmesačné čakacie obdobie predtým, než vyženú svoje manželky, aby sa uistili, že nie sú tehotné.

Na inom mieste Mohamed pobádal svojich mužov, aby si brali za manželky "mladé dievčatá" pre sexuálne potešenie:

"Alláhov apoštol mi povedal, 'Oženil si sa, ó Džabír?' Odpovedal som, 'Áno.' Opýtal sa ma, 'S kým? S pannou alebo s matrónou?' Odpovedal som, 'Nie s pannou, ale s matrónou.' Povedal, 'Prečo si sa neoženil s mladým dievčaťom, ktoré by sa s tebou maznalo?'" (Sahíh Bucharí 59:382)

Aby sme sa vyhli pochybnostiam ohľadom toho, čo mal na mysli pod pojmom "mladým", Mohamed stanovil príklad svojím sobášom a sexom s Aišou, keď mala len 9 rokov:

Aiša (nech je s ňou Alláh spokojný) povedala: "Alláhov posol (nech je s ním pokoj) si ma vzal, keď som mala šesť rokov a bola som prijatá do jeho domu vo veku deväť rokov." (Sahíh Muslim 3309) Toto je tiež potvrdené v mnohých ďalších hadísoch.

Podľa najdôveryhodnejších tradícií si Aiša priniesla do Mohamedovho domu bábiky na hranie (Sahíh Muslim 3311) a on sa s dievčatkom maznal vo vani, kým sa s ňou kúpal (Sahíh Bucharí 6:298). Aiša bola len v puberte, keď Mohamed zomrel, ale už strávila viac než polovicu svojho života v manželstve s ním. Pre moslimov je ešte horšie to, že časť Koránu bola v skutočnosti "zjavená" v čase, keď bol Mohamed s týmto dievčatkom v posteli:

(Mohamed povedal) "...Božské inšpirácie ku mne neprichádzajú na žiadnej inej posteli než na Aišinej." (Sahíh Bucharí 47:755)

Takže, nie... Mohamed neodsudzoval sex s deťmi - praktizoval sex s deťmi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára